zaterdag 21 september 2013

New in: Shoes

Hee lieve volgers!

Mijn laatste post is een week terug geweest, en ik heb in de tussen tijd niet kunnen bloggen omdat ik op werkweek naar Londen was! Het was supergaaf daar, en er komt binnenkort een uitgebreide post over deze superweek.

Omdat ik aankomende donderdag jarig ben, moest ik een cadeau bedenken die ik wou hebben van mijn ouders. Ik wou heel graag een paar Timberlands, maar mijn moeder vroeg vanmiddag of ik met haar mee ging de stad in schoenen kijken. Dus ik ging mee, en er stond een paar schoenen die zij in gedachten had voor mij, wauw prachtig gewoon!















Dit zijn schoenen die lijken op Timberlands, maar van een ander merk. Er werd mij uitgelegd door de verkoopster dat dit de originele schoenen zijn, en dat Timberlands namaak zijn van dit paar.
De schoenen zijn van het merk: Panama Jack. De kwaliteit van dit merk was veel beter en ook mooier afgewerkt. Daar was ik het direct mee eens, deze schoenen waren niet te vergelijken met Timberlands.













Er waren verschillende uitvoeringen, maar ik vond dit paar er toch zeker bovenuit steken! Superstoer met de details van spijkerstof. Bij in de doos werd een mooi zakje geleverd met daarin een paar extra veters, een sponsje en een potje met schoenpoets. Ook zat er een stoffen tas in met het logo van Panama Jack erop.













Ik heb gevraagd of ik ze aan mocht houden en dat heb ik gedaan. Ze lopen heel fijn, en ik ben er echt heel erg blij mee. In mijn hoofd heb ik al allemaal outfits bedacht waar ik deze schoenen bij aan kan dragen.

Wat vinden jullie van deze schoenen?



9 opmerkingen:

  1. Aah super gaaf je schoenen! Ik vind ze veel leuker dan Timberlands! Ik ben jaloers hihi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tante had ook jarenlang Panama Jacks!
    Dus ik vind ze helemaal leuk! En ze lopen heeeeeeeeeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf! Ik weet niet of ik ze mooier vind dan Timberlands, maar ik vind ze echt mooi :) Zijn ze duurder dan Timberlands?

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere schoenen!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...