zondag 29 september 2013

Shoplog Primark Londen

Toen ik in Londen was kon ik het natuurlijk niet laten om eens lekker te gaan shoppen, en dat heb ik gedaan bij de Primark aan de Oxford Street. Hij was best wel groot, en mega druk. Het nadeel was dat ik alles in ponden moest betalen, en het dus in mijn hoofd moest omrekenen in euro's.
Ik heb niet echt veel gekocht vind ik zelf, aangezien ik ook dingen heb gekocht voor mijn zus en mijn vriend.

Als eerste een beanie en een lekkere warme sjaal.

Beanie: 3 pond, Sjaal: 4 pond













Een mooie simpele zwarte blouse.













9 pond













Een stoffen tas.

2,50 pond













Een shirtje.

3 pond













Een simpel zwart jurkje, altijd handig!

5 pond













Een portemonnee met daarnaast plek voor je mobiel, superhandig! Ik heb er ook één voor mijn zus meegenomen. Deze hadden ze in allerlei verschillende varianten.


4 pond














Een statement ketting en roségouden horloge.

Ketting: 3 pond, Horloge: 5 pond













En als laatste tandenborstels, mondspray en desinfecteer gel. Altijd handig om te hebben dacht ik zo.

Tandenborstels: 0,75 pond, Mondspray: 1 pond, Desinfecteer
gel: 1 pond














Verder had ik nog Allstars gehaald voor mijn zus.
Zijn jullie al eens bij de Primark in Londen geweest?



7 opmerkingen:

  1. Gave items! Ik ben in Londen nog nooit in de primark geweest, Liefs
    [Click] Winterjassen in de Zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ketting is leuk!
    Ik ben nog nooit in Londen geweest .. lijkt me gaaf
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ketting is super! Ben er nog nooit geweest, jammer genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen, ik wil zo graag een keer naar Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave statement ketting!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM
    Ps: Wanna be treated like a VIP at a real fashion show ánd party all night long together with me and my sister? Enter my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke items heb je gekocht!!

    Ik organiseer samen met CoolCat een leuke giveaway. Je maak kans op 1x2 VIP kaarten voor de fashion party Release the Beast. Ik hoop dat je meedoet! :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/10/giveaway-vip-tickets-release-beast-party.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...