dinsdag 1 oktober 2013

OOTD: Birthday girl

De outfit die ik droeg op mijn verjaardag! Ik ben nog druk op zoek naar een goede plek om foto's te maken, en iemand die dit voor mij wil doen. Want ik merk dat de foto's die ik zelf maak toch niet zo heel mooi zijn. Een timer is best handig, maar maakt de foto niet geweldig.
Maar goed, dit is dus wat ik droeg op mijn verjaardag!

Blouse: C&A | Shirtje: H&M | Broek: Primark |
Ketting: Primark | Armbanden: Pieces | Riem: ? |
Schoenen: Panama Jack | I love londen armbandje: Londen |



















Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe schoenen, zoals ik al in deze post schreef. Ik draag ze vrijwel iedere dag en ze lopen ook superfijn! De kleding die ik aanheb heb ik bijna allemaal in de tijd gekocht dat ik geen tijd meer had om te bloggen, wie weet maak ik nog een keer een post met dingen die ik in die tijd heb gekocht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...