zondag 10 november 2013

Foto's Lloret de mar

Vandaag even wat foto's van de herfstvakantie in Lloret, ik heb eigenlijk totaal geen tijd aangezien er nog 2 toetsen op me zitten te wachten. Dinsdag is mijn laatste toets, daarna zal ik weer regelmatig schrijven. Het is nu even niet anders helaas..
Het is alweer 2 weken geleden dat ik terug kwam van Lloret de mar, en toch ben ik nu pas bezig met het uitzoeken van de foto's. Hier een klein inzicht van mijn vakantie daar.






























Dit waren wat foto's van Spanje, er zijn wel leukere gemaakt maar daar staat mijn familie op en ik denk niet dat hun op mijn blog willen zonder dat ik toestemming heb gevraagd.
Het was een hele leuke vakantie, ter ere van het 50-jarig huwelijk van mijn opa en oma, dat nog even goed word gevierd volgende week maandag!

Er staan nog 2 shoplogs te wachten die binnenkort zullen verschijnen op mijn blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...