woensdag 13 november 2013

Shoplog H&M,C&A, V&D en Enschede

Ik heb al een tijd geen shoplog meer geschreven, en in de afgelopen tijd heb ik wel een aantal dingen gekocht. Natuurlijk wil ik jullie die even laten zien, dus hier komt het!

Ten eerste wat ik al had vermeld in mijn vorige post, heb ik volgende week maandag een feest omdat mijn opa en oma dan 50 jaar getrouwd zijn. Hiervoor heb ik een jurk besteld van New Look via de V&D.
Mijn zus heeft dezelfde jurk maar dan in het petrol.
De jurk heeft een waterval, aan de voorkant is hij korter dan de achterkant.

Jurk: €29,95













Ik heb hem in bordeauxrood besteld, aangezien dit mijn lievelingskleur qua kleding is. Ik ga deze combineren met zwarte panty's, zwarte hakken en dit zwarte suède jasje van de H&M.

Jasje: €19,95













Er komt over een week wel een OOTD online van deze outfit en het feest.
Mijn vriend heeft een bordeauxrood overhemd, een zwarte broek en bordeauxrode met zwarte schoenen. Zo passen we leuk bij elkaar :)

Verder heb ik vorige week nog geshopt in Enschede met Robin, en ik heb daar maar 2 dingetjes gekocht bij een boutique van het centrum af.
Hier kocht ik een lekkere warme sweater.

Sweater: €14,95













En een supermooi jasje, waar ik echt verliefd op ben! Superleuk al die vrolijke kleurtjes en gouden details.

Jasje: €29,95













Ook had ik van mijn werk een cadeaukaart van Pieces gekregen voor mijn verjaardag. Ik had hier een maand geleden al iets van gekocht, maar ik wachtte tot ik meer had gekocht om mijn aankoop te plaatsen.
Ik heb een dunne colsjaal gekocht, met superleuke herfstkleuren. Legergroen, zwart, bruin, donkergeel en een klein beetje bordeauxrood. Supermooi dus, en ik ben er zeker blij mee!

Sjaal: €12,95













Als laatste kwam ik bij de C&A een superleuke trui tegen, die ik echt heel mooi vind. Het was de laatste en die was gelukkig nog precies in mijn maat. Er was 25% korting op de hele collectie, dus dat was helemaal mooi meegenomen. Ik vind de kleuren ook echt heel erg mooi, en hij valt goed te combineren.

Trui: van €14,90 naar €11,47













Dit waren al mijn aankopen van de afgelopen tijd, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
Ik heb ook nog geshopt bij de Action en Kruidvat, hier zal ik binnenkort een aparte shoplog voor maken.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Vooral de jurk & trui :).

    Liefs,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Hele leuke dingen, ik hou echt van je jasje en die homiés trui is ook heel erg leuk! Elkaar volgen? xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...