donderdag 7 november 2013

Life update: School

Hee lieve lezers!

Op dit moment zit ik midden in mijn toetsweek van mijn examenjaar. Ik heb net een paar minuten geleden een SE van Kunstgeschiedenis gehad (die ik totaal heb verprutst), en nu moet ik 2 uur wachten op mijn SE Economie waar ik iets meer vertrouwen in heb.
In totaal heb ik 8 SE's deze toetsweek, die zijn begonnen afgelopen maandag. Ik zit er eigenlijk helemaal doorheen wat school betreft. Ik heb heel erge examenvrees, en dit uit zich dan ook behoorlijk. In deze dagen ben ik echt niet te genieten, excuses voor mijn omstanders haha.
Het spijt me ook dat ik weer meer dan een week niks van me heb laten horen, maar dat is dus omdat ik in mijn toetsweek zit.

Bron: Weheartit












Gisteren was ik lekker vrij, en morgen gelukkig weer. Ik kan een rustig weekend houden, want ik heb alleen maandag nog een makkelijk SE van Nederlands, en dinsdag van Duits. Daarna zit deze toetsweek er gelukkig weer op. Wat mijn niet geheel gerust maakt, aangezien er nog verslagen op mij staan te wachten en het profielwerkstuk. Achja school houd je bezig.

Ik ben van plan na de toetsweek veel meer energie te stoppen in het bloggen, want ik heb echt superveel inspiratie, en ik moet nog veel laten zien wat ik de afgelopen tijd heb gekocht.
Ik ga nu weer verder met leren, want economie is best pittig.
Jullie kunnen dit weekend een verslagje verwachten van mij van Lloret de mar.

Voor de mensen die ook in de toetsweek zitten, succes met jullie toetsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...