woensdag 23 oktober 2013

Nieuws vanuit Lloret de mar!

Hee lieve volgers!
Een post vanuit de hotelkamer in het zonnige Lloret de mar in Spanje! Mijn zus heeft haar laptop meegenomen en die mocht ik eventjes lenen.
Ik zit hier nu al 5 dagen met de hele familie, en het is erg mooi weer en een supergave omgeving!
De busreis van vrijdag was echt niet leuk, we zaten in totaal 24 uur in de bus met een paar pauze's tussendoor. Er waren stoelen met een gedeelte voor je benen dat omhoog kon, zodat je nog een beetje het idee had dat je kon liggen. We kwamen zaterdagochtend om 7 uur 's ochtends aan, en we konden pas tegen 2 uur onze kamer in.. We konden dus niet veel doen, en daarom hebben we een beetje rondgelopen en bij het strand gezeten.















Lees verder om meer te lezen!


Verder ontbijten we elke ochtend met zijn 11en aan een tafel, en zo ook de lunch en het diner. Elke dag hebben ze een ander thema, dus we eten haast nooit hetzelfde.
Ik heb al een paar foto's met mijn mobiel gemaakt die ik jullie kan laten zien! De rest volgt nog een keer als ik weer thuis ben.

Superlekkere kebab














Lekker zonnen bij het zwembad















Mijn nieuwe zonnebril die ik hier heb
gekocht en mijn Havaiana's uit Cuba




















De mooie omgeving














Het strand














Lekker zonnen op mijn nieuwe handdoek van Barcelona















Strand, zee en rotsen


















De boulevard langs het strand
















Ik op het balkon in mijn jurkje uit Italie
en mijn ketting van de Action






















Zo, dit waren alle foto's die ik tot nu heb! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ik kom zondag in de avond pas terug, dus waarschijnlijk krijgen jullie maandag of dinsdag weer wat van mij te horen!

Nog een fijne vakantie allemaal!




5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en dat jurkje ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeerlijk lijkt het mij om daar te zijn! Ik ben jaloers :) Leuk om je foto's te zien en verhalen te horen, nog veel plezier daar! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fotos & ik volg je nu via bloglovin volg je terug ?

    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey schatje leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...