vrijdag 4 oktober 2013

Birthday presents deel 1

Hee lieve mensen,
Vorige week donderdag was ik jarig, en ik heb superveel leuke dingen gekregen die ik jullie graag wil laten zien! Mijn verjaardag was erg gezellig, al moest ik naar school van 8 tot kwart over vier. Maar in de avond kwam de familie, mijn vriend en mijn beste vriendin. Hier laat ik de dingen zien die ik donderdags heb gekregen, er komt nog een post met de dingen die ik zaterdag kreeg, anders word het een te lange post.













Lees verder als je wilt zien wat ik heb gekregen op mijn verjaardag.
Allereerst mijn nieuwe schoenen, die ik hier al had gepost, die ik van mijn ouders kreeg.
Naast de schoenen kreeg ik ook een superfijne mousse douchegel van De Tuinen in de geur Rose. Hij ruikt heerlijk, en hij zorgt ook echt voor een ultiem verwenmoment onder de douche. Aangezien hij nogal prijzig is gebruik ik hem alleen op speciale momenten als ik echt even lekker lang ga douchen en er echt de tijd voor neem.














Van mijn zus en haar vriend kreeg ik een superleuke mand vol met allerlei dingen. Ik vond dat echt heel leuk om te krijgen, aangezien er allemaal handige dingen in zaten.
Zo zag het eruit toen ik hem kreeg (en het papier er had afgehaald):















Het zag er heel erg leuk uit, en de mand was goed gevuld.
Dit is wat er allemaal in zat:













Shampoo, conditioner, body lotion, hand & nail crème en facial wipes van de Pure Coconut lijn. Erg fijne producten vind ik dit. Ze ruiken heerlijk naar kokos, en ze maken je haar en huid erg zacht.













Dingen voor in mijn kamer, een hart met krijtbord, een slinger met een fotolijstje, en twee zeepslingers met een heerlijke geur van lavendel. Ook superleuk dat alles paars is, aangezien mijn kamer ook paars is!













Drie heerlijke maskers van dr. van de Hoog. Dit vind ik het fijnste merk qua maskers, en daarom gebruik ik deze ook graag! En ook nog een miniparfum genaamd 'mini sexy', deze komt uit een lijn met allerlei verschillende parfums met heerlijke geuren. Deze heb ik eerder gehad, en ik vind hem erg lekker ruiken.

Een vriendinnetje van mij die helaas niet kon komen op mijn feestje, kreeg ik toch nog een klein cadeautje, namelijk een gezichtsmasker van chocolade en sinaasappel (die ik nu op heb terwijl ik dit schrijf) van Montagne Jeunesse, en een chocoladeletter. Ik hou van chocola dus dit was een leuk cadeau.













Van mijn tante jawel, een pakje met 4 gezichtsmaskers van weer Montagne Jeunesse en een mooie groene nagellak.













Van een andere tante en oom een paar ringoorbellen en bedels die je daar aan kan hangen of aan wat anders. Die bedeltjes kan ik natuurlijk ook voor iets anders gebruiken!













Dit was alles wat ik op mijn verjaardag heb gekregen qua cadeau's, en van de rest kreeg ik geld. Aankomende zondag zal ik de cadeau's van mijn feestje plaatsen.


2 opmerkingen:

  1. Leuk, nog gefeliciteerd! Je hebt komende tijd genoeg maskertjes, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel leuke dingen gekregen!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...