zondag 6 oktober 2013

Birthday presents deel 2

Hier deel 2 van mijn verjaardagscadeau's van zaterdag toen ik mijn feestje hield. Mijn vrienden en vriendinnen kwamen om half 9 en het was supergezellig! Later gingen we met de bus naar de discotheek een paar dorpjes hier verderop. Ik kon mij opgeven voor de jarige joppen actie samen met 9 anderen, en dan konden we gratis naar binnen. We gingen er met de bus heen, en ook weer met de bus terug. Dit was echt een superleuke avond, en ik zou hem zo weer over willen doen!

Op naar de cadeautjes die ik deze avond kreeg.













Van mijn beste vriendin heb ik een bon gekregen voor een high tea bij de Zoete Bezigheid in Almelo, een supergaaf cadeau vind ik dit en ik heb echt zin om deze samen met haar te gaan gebruiken!

Lees verder om de rest te zien.

Van een meisje uit mijn klas een deo van FA op een mooi klein dienblaadje, erg handig natuurlijk!













Een setje nagelverzorging met weer een maker van Montagne Jeunesse. Erg leuk om te hebben aangezien ik graag bezig ben met het verzorgen van mijn nagels.













Van 2 vriendinnen kreeg ik een erg fijn setje voor in bad, met een scrub, badgel en een scrubzeepje (?), ook leuk natuurlijk!













En als laatste van mijn collega's van de Big Bazar een bon van €15 van de Pieces. Heb ik gelukkig dat hier een winkel zit in het dorp. Ik heb er al iets van gekocht, wat later terug te zien is in een post.













Van de rest die er was kreeg ik geld aangezien ik aan het sparen ben voor mijn rijbewijs, altijd handig dus!

Dit was alles wat ik heb gekregen en ik ben heel blij met alles en ik ga het zeker allemaal gebruiken.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...