donderdag 17 oktober 2013

Busy, busy, busy.

Druk, druk druk. Op dit moment zit ik al vanaf half 11 aan de eettafel tussen boeken, papieren en pennen. Ik heb sinds gisteren al vakantie (vandaag hebben de leraren studiedag en morgen heb ik verlof aangevraagd). Een week na de herfstvakantie begint mijn eerste toetsweek van dit jaar, en ik ben druk aan het plannen en samenvatten om me zo goed mogelijk voor te bereiden op deze week.

Bron: Weheartit






















Een echte 'vrije' dag is het vandaag dus niet, maar goed ik moet vandaag wel zoveel doen. Want....
Ik ga morgen op vakantie naar, jawel, Lloret de Mar in Spanje! Dit omdat mijn opa en oma van mijn vaders kant (een paar maand terug ben ik naar Berlijn geweest met het jubileum van mijn andere opa en oma) 18 november al 50 jaar getrouwd zijn. We gaan met de hele familie met de bus omdat één tante van mij bang is om te vliegen. We vertrekken om 6 uur al van huis en nemen de bus van half 8 uit Hengelo. Dat word vroeg opstaan dus. Het is 20 uur rijden, superlang vind ik dat maar ik heb het er wel voor over.
In Lloret is het nu rond de 25 graden, superlekker dus vergeleken met het weer hier. Al ben ik het warme weer wel een beetje zat maar goed ik heb niks te klagen.
We verblijven in een all-inclusive hotel 20 meter van het strand af, maar omdat ik dus binnenkort toetsweek heb word dat ook leren op het strand helaas. Het is bedoeld om tot rust te komen en dat ga ik zeker ook doen buiten schooldingen om.

Jullie zullen deze vakantie dus niet heel veel van mij horen, maar na de vakantie staan er al genoeg dingen op mijn lijstje waar ik nog over wil gaan schrijven! En aangezien ik vandaag heel druk ben lukt het me ook niet om vooruit te schrijven.

Ik wens jullie een fijne vakantie!


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Veel plezier in Spanje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog!
    Ik heb je net gevolgd, zou je mijn blog ook willen volgen?
    beautyenzo-hm.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat je naar spanje gaat, jaloers hihi! Ik vind je blog erg leuk, ik volg je nu :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...