dinsdag 15 oktober 2013

H&M order

2 weken geleden had ik een bestelling gedaan op de H&M site, en ik had 6 items besteld waarvan ik er 4 heb gehouden. Die andere twee waren namelijk wijnrode truien, maar die waren het allebei net niet helaas.
De dingen die ik wel heb genomen ben ik superblij mee, en ik heb ze ook allemaal al aangehad!

Het eerste item is een cognac bruine blazer. Het is een iets langer model en hij valt heel mooi. Deze kan ik mooi gaan combineren met mijn Panama Jacks aangezien hier dezelfde kleur in zit. De blazer koste eerst €29,99, maar ik had 25% korting dus was hij nog €22,47














Blazers koop ik altijd in een maat groter, anders zitten ze zo strak om mijn schouders aangezien ik best brede schouders heb voor mijn lichaam.

Verder nog een legergroen jasje met zwarte, gewaxte mouwen. Het is een normaal model die mooi valt. Deze was eerst €39,999 en ik had hem nu voor €19,99. Een koopje dus waar ik erg blij mee ben!














Als derde een wijnrode broek. Ik had er al één van de collectie van vorig jaar met een 'waxeffect', maar die was helemaal lelijk geworden en heb ik weggegooid. Nu moest ik dus een nieuwe en dat is deze geworden. Het is een model met een mooie dieprode kleur. Ik kocht hem voor €19,99.
Hier komt de kleur niet goed over.



Als laatste een wijdvallend donkergroen shirt. Deze kleur vind ik erg mooi voor dit seizoen, en wou ik dus graag hebben. De kleur komt alleen niet goed over op de foto, maar het is smaragdgroen.



Dit was wat ik had besteld bij de H&M!


2 opmerkingen:

  1. Die bordeauxrode skinny en de groene top zijn mooi zeg,
    vooral de kleuren zijn erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...