zaterdag 12 oktober 2013

Mini shoplog Big Bazar

Mijn haar is van zichzelf erg droog in de punten en pluist daarom ook snel. Dit is niet fijn en ziet er al gauw 'dood' uit. Van de kapper moest ik een haarmasker gaan gebruiken,dit had ik van Andrélon, maar deze was al een tijdje op en ik had geen nieuwe meer gehaald.
Nu was er op mijn werk (de Big Bazar) een aanbieding van 3 producten van Argania Dream voor 5 euro. Deze lijn bevat arganolie wat zorgt voor pluisvrij haar en bestaat uit een shampoo, een conditioner, haarmasker en serum. Van shampoo en conditioner heb ik wel even genoeg, dus kocht ik het haarmasker en 2 serums. 













De beschrijving van het serum:
Gebruik na het wassen op handdoekdrooghaar of tussen wasbeurten door om je haar te verzorgen zonder het vettig te maken. Of als een finishing touch na het stylen, om pluisjes te voorkomen en je haar weer te laten glanzen.













Deze beschrijving klopt precies met het resultaat, ik doe een beetje op mijn handen en verdeel het in de punten en mijn haar pluist bijna niet meer. Het ziet er niet vet uit, en ruikt ook nog lekker. Wat een superproduct vind ik dit! In het flesje zit 50 ml, maar je doet er opzich wel heel erg lang mee aangezien je maar weinig nodig bent. Ik heb er meteen twee gekocht aangezien ik dit serum superfijn vind en andere goedwerkende serums te duur zijn.

De beschrijving van het haarmasker:
De milde formule verrijkt met Marokkaanse Arganolie verzorgt en voedt je haar zonder het te verzwaren of vettig te maken. Het masker helpt pluizig haar te voorkomen en maakt het haar beter behandelbaar.













Het masker heb ik tot nu toe nog maar één keer gebruikt in combinatie met het serum, en ik heb het idee dat mijn haar gevoed word en minder pluizig is. Het masker brengt fijn aan en ruikt superlekker. Ik moet nog even kijken hoe mijn haar is als ik dit een paar weken gebruik.

Als laatste heb ik nog 6 bruisballetjes gehaald, 3 in de geur sinaasappel en 3 in tropical. Nu het kouder word ga ik vaker in bad, en dat is natuurlijk wel lekker om een bruisbal in bad te hebben. 













Fijn weekend!


1 opmerking:

  1. Leuke aankoopjes! Ik ben erg benieuwd naar het serum! Hoor veel positieve opmerkingen over arganolie :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...