woensdag 27 maart 2013

Tips om budgetproof beauty producten en kleding te kopen!

Bron: weheartit.com













Ik zelf koop bijna nooit dure producten, puur omdat ik het geld er gewoon niet voor heb. Per maand krijg ik €75 kleedgeld, en van mijn baantje bij de C&A krijg ik ook wel wat geld binnen. Maar mijn loon zet ik altijd meteen op mijn spaarrekening. Als ik dan iets wil kopen wat duurder is (bijv. een camera, hardloopschoenen), haal ik daar geld vandaan. Voor de rest moet het ik het dus doen met €75 in de maand.

Qua make-up heb ik de meeste producten van Essence en Catrice. Deze zijn betaalbaar en wel goed om mee te werken. Eens in de zoveel tijd koop ik een wat duurder product dat langer mee gaat, deze moet dan wel in de aanbieding zijn, anders koop ik het niet zo snel. Wat ik trouwens altijd doe; producten kopen uit de aanbieding. Ik ben een koopjesgek wat betreft kleding & beautyproducten.

Klik op meer lezen om tips te zien hoe je budgetproof kunt shoppen >>
Kleding koop ik het meest bij de H&M, gewoon omdat dit mijn favoriete kledingwinkel is. Ook kijk ik graag in winkels als:
- Primark;
- Zara;
- Mango;
- Coolcat;
- C&A;
- Vero Moda;
- Only;
- Vila;
- Pieces.

En verder ook bij wat duurdere winkels, maar alleen als daar sale is. Ik probeer elke maand om zoveel kleding te kopen (of te bestellen) voor zo weinig mogelijk geld. Ook een minpuntje van mij op dit gebied: ik geef vaak mijn geld uit voordat ik het heb. Mijn moeder is dan zo lief om mij alvast geld voor te schieten, maar dan is het ook zo weer op. Ik kan mezelf denk ik wel 'shopaholic' noemen, wat veel mensen ook over mij zeggen. Achja, ik vind het niet erg om zo genoemd te worden, want als je mij goed kent weet je dat mijn nummer #1 favoriete bezigheid shoppen is.

Bron: weheartit.com
















Genoeg over mij, hier wat tips om 'budgetproof' beautyproducten en kleding te kopen:

1. Spaar je geld op, en zorg dat je folders goed in de gaten houd. En koop je producten pas als er een goedkope aanbieding is;
2. Houd sites als www.mijnkortingscode.nl goed in de gaten. Deze site geeft vaak goede kortingscodes die je kunt gebruiken voor bestellingen op webshops;
3. Als er een nieuw seizoen aankomt., is er vaak Sale in winkels. De oude collectie maakt plaats voor de nieuwe collectie van het komende seizoen. Hier kun je vaak heel budgetproof shoppen!
4. Veel winkels hebben spaaracties, waar je bijvoorbeeld bij elke €5 een stempel of zegel krijgt. Zodra je de spaarkaart vol hebt, kun je die gebruiken om te shoppen met korting!

Hebben jullie nog tips om budgetproof te shoppen?



4 opmerkingen:

  1. haha heel herkenbaar! Ik ben zelf ook echt een koopjesjager!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, er zijn gewoon teveel leuke kleren.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m'n blog. Ik heb je terug gevolgd.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...