dinsdag 26 maart 2013

Fashion: It doesn't matter if you're black or white.

Een nieuwe trend op modegebied: Black & White. Je ziet het overal in terug, gestreepte broeken, blouses met stippen, en nog veel meer kledingstukken waar de kleuren zwart en wit zijn gecombineerd. Ik zelf vind dit wel een mooie trend, het past wel bij mijn kledingsmaak. Sowieso kun je deze twee kleuren met veel andere kledingstukken combineren, want zwart en wit passen vrijwel overal wel bij. Een gestreepte legging of broek met een neon-kleurig shirtje of blouse vind ik echt een hele mooie combinatie. Dit samen past heel goed bij de mode van nu, omdat neon nu ook heel erg in is. Ik heb even rondgekeken op wat online webshops, en heb de kleding die ik het mooist vond er uitgepikt.


Black & White


Wat vinden jullie van deze trend? 



5 opmerkingen:

  1. Nice (:

    http://crudessence.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingen! Vooral die broeken/leggings en het aztec jurkje! Ik vind het ook een erg leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik ben wel benieuwd nu waar die crop top links in het midden van is! :)

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...