zondag 31 maart 2013

My life in pictures #1

Ik heb deze tag vaak voorbij zien komen op blogs, en het leek me erg leuk om hem zelf ook te doen. Zo kan ik over een paar maanden ook terug kijken wat ik al die weken heb gedaan. Sommige foto's kunnen van een wat slechte kwaliteit zijn, omdat die met mijn mobiel zijn gemaakt. Maar mijn vader heeft zijn camera mee genomen naar de camping, dus helaas kon het niet anders!














Vorige week zondag, was mijn beste vriendinnetje bij mij thuis. We hadden foto's gemaakt voor mijn eerste OOTD en bakten een cake.













's Avonds gingen we lekker gourmetten:



















De maandagochtend begon al goed met een lekker ontbijtje:















Dinsdagmiddag was ik vroeg vrij, dus ik was weer lekker bezig met nieuwe artikels schrijven:















Elke dinsdag is de dag dat ik moet koken, dus afgelopen dinsdag weer:















Woensdag kwam de Fashionista weer binnen:


















Donderdag kwam mijn bestelling van de h&m binnen, hier kun je de shoplog zien:














Vrijdag had ik een paasviering op school, en uit school kwamen 4 lieve vriendinnetjes mee naar huis. We hielden een high tea, en die was zeer geslaagd (het is een beetje een rare vorm foto, maar ik heb mijn vriendinnen eraf geknipt omdat ik niet wist of ze dit wel wouden):




















Zaterdagmiddag moest ik werken bij de c&a:


















En 's avonds had ik weer gekookt voor mij en mijn zus:















Het valt me trouwens op dat ik veel foto's heb waar eten opstaat, maar afgelopen week waren er gewoon veel 'speciale' etentjes. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien wat ik in een normale week doe. Elke week zal ik deze tag doen, en dan zullen de foto's ook van een wat betere kwaliteit zijn.

Ik wens jullie een fijne 1e paasdag!



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...