donderdag 21 maart 2013

Just another girl who loves to blog!

Nou daar is hij dan, mijn eerste post op mijn nieuwe blog. Ik ben heel benieuwd wat me dit gaat brengen, zal het mijn leven veranderen?! Dit blog is vooral bedoelt om mijn inspiratie kwijt te kunnen en met anderen te delen. Ik heb al eerder blogs gehad, maar deze liepen nergens op uit. Ik stak er te weinig tijd & energie in helaas.. Nu ga ik het anders aanpakken en hoop ik mezelf over een tijdje een fanatieke blogger te noemen!

De naam Belifash staat voor Beauty, Fashion en Lifestyle. Dit zijn de drie onderwerpen waar dit blog het meest over zal gaan. Er zullen veel verschillende dingen langs komen, hoe gekker hoe beter zeg ik maar.














Ik zal mezelf ook even voorstellen:
Mijn naam is Danique, een meisje van 16 jaar dat in 4Havo zit. Die houd van shoppen, schrijven, zingen, muziek luisteren en lijstjes maken. Serieus ik maak overal lijstjes van, wat ik nog moet doen, wat ik wil gaan doen, wat ik nog moet kopen, wat ik nog zou willen hebben, ga zo maar door! Verder ben ik heel erg perfectionistisch en geordend, wat heel erg handig kan zijn maar soms ook een beetje irritant. Ik ben heel veel bezig met uiterlijke verzorging en heb overal mijn eigen rituelen en dingetjes voor.

Ik hoop dat ik over een jaar veel mensen blij heb gemaakt met mijn blog, en dat ik nog steeds elke dag druk bezig ben met bloggen!





2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...