vrijdag 29 maart 2013

Lifestyle: Easter feeling.



















Het is bijna Pasen, een tijd waar ik zelf altijd naar uitkijk. Gezellig met de familie bij elkaar zitten en lekker eten. Anders als kerst, maar niet minder leuk. Pasen betekent voor mij een nieuwe start, het begin van de lente, het mooie weer en een leuke tijd. Vanaf vanmorgen zijn mijn ouders een weekendje weg met de caravan, en daarom zijn er met Pasen niet. Dus dit weekend ben ik alleen met mijn zus thuis! Maar zondag gaan wij naar onze familie om samen Pasen te vieren. We komen bij elkaar en gaan lekker eten en 'eitje tikken', dit is iets wat veel mensen ook zullen doen. Veel eieren kan ik niet op, na 3/4 ben ik er wel klaar me. Het is altijd weer een wedstrijd wie de meeste eieren op kan krijgen. Dan ben ik toch meer van de chocolade paaseitjes haha. Wat ook een geluk is, is dat het weer zich eindelijk gaat gedragen naar het Lente seizoen. Dit maakt het paasgevoel helemaal af!
Vandaag had ik een paasviering op school, en ik ben nu mooi vroeg vrij. Mijn vriendinnen zijn nu hier, en we gaan gezellig een High Tea houden. Iedereen heeft zelf dingen gebakken en gemaakt, dat word een gezellige boel kan ik jullie vertellen! Binnenkort komt er een aparte post met de foto's en wat recepten online.

Ik wens jullie fijne paasdagen toe! Hoe vieren jullie Pasen, en wat zijn jullie 'tradities'?




3 opmerkingen:

  1. Ik heb niet echt speciale tradities, wel gaan we meestal even gourmetten! Jij ook fijne paasdagen.. Je hebt wel een erg leuke blog! Ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is ook gezelllig!
      dankjewel, ik zal jouw blog ook even bekijken !
      liefs x

      Verwijderen
    2. whoops, ik zie net al dat ik je al volg op bloglovin hihi!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...