zaterdag 30 maart 2013

OOTD: Spring, spring, spring.

Vandaag weer een OOTD. De foto's kunnen jullie al zien in de layout, maar ik wou ze toch nog even apart in een outfitpost zetten. De foto's heb ik woensdag gemaakt voor ik naar school ging, en toen scheen de zon nog niet zo hard als hij nu doet. Ik ben nog een beetje een prutser met mooie foto's maken, dus vandaar dat het niet geweldige foto's zijn geworden. Ik ben van plan om mijn spaargeld uit te gaan geven aan mijn eigen spiegelreflex (die wat ik nu gebruik is van mijn vader), die ik zo snel mogelijk ga kopen omdat ik over 5 weken in Cuba zit. Als ik dan mijn eigen camera heb kan ik mooi zelf gaan uitvinden hoe ik het beste mooie foto's kan maken! Ik heb de foto's ook bewerkt, ik vond ze daardoor wel iets mooier en vrolijker worden.



Klik op meer lezen om mijn hele outfit te zien >>



Shirt: Primark | Blazer: H&M | Broek: H&M |
Schoenen: Converse | Nepbril: Pieces |
Ringen: Van mijn moeder | Armbanden: ?|
Horloge: Uit Turkije

En de rest van de foto's:














Wat vinden jullie van deze outfit?




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...