zondag 24 maart 2013

Shoplog #1: Action, C&A, Kruidvat

Ik ben de afgelopen week even wat winkels in gegaan, en ik heb ook een aantal dingen gekocht. Veel is het niet, maar ik wou er toch even een shoplog van maken.
Bij de action kwam ik eigenlijk alleen om foundation te halen, maar ik nam ook een paar andere dingen mee:













Een notitieboekje, gewoon omdat het handig is. Normaal maak ik altijd lijstjes op mijn mobiel, maar dit is veel handiger en leuker om in te schrijven! Deze was €1.39
Maskerdoekjes, het leek me wel makkelijk om deze te hebben. Er zitten er 8 in, en het is veel minder werk en gesmeer dan een vloeibaar masker. Deze waren rond de €1 ongeveer, ik weet de prijs niet meer precies.
Foundation in de kleur nude. Mijn moeder bracht een tijdje geleden deze foundation poeder mee, en hij beviel me zo goed dat ik er nog 2 bij heb gehaald. Er zit een sponsje en een spiegeltje bij in, en ik vind hem echt ontzettend fijn. Hij is mooi egaal en precies de goede kleur voor mij. Deze was €0.98
En als laatste van de Action een oogschaduwpalet. Er zitten 18 verschillende kleuren in, wat wel handig is omdat ik graag mijn oogschaduw afstel op wat ik die dag voor kleding aan heb. Hier nog een foto van de binnenkant van het doosje, ik heb hem al wel gebruikt.













Klik op meer lezen om de rest van mijn aankopen te zien >>



Dan was ik nog even langs de kruidvat geweest en daar heb ik deze vier dingen gekocht:













Ik gebruik altijd mijn haarproducten van AndrĂ©lon perfecte krul, en er was een aanbieding van 3 halen, 2 betalen. Dus ik haalde mijn standaard haarmousse en boosterspray. Ook heb ik erg last van droog en pluizig haar, en mijn kapster raadde mij aan om elke dag een haarmasker te gaan gebruiken. Ik gebruik dit masker nu 1,5 week, en ik kan het verschil al wel een klein beetje merken. Verder heb ik nog een parfumverstuiver gekocht, wat erg handig is voor op reis en gewoon voor mee naar school. Ik heb een geurtje van Bruno Banani, en die spuit niet goed meer dus dit was al helemaal handig. Zo kan ik toch gewoon die parfum op doen. Deze parfumverstuiver kostte €3,79.

Als laatste ben ik nog langs de c&a geweest, waar ik elke zaterdag werk. Hier moet ik altijd zwart/wit aanhebben, omdat dat netjes staat. Nu krijg ik elk seizoen een kaart met een aantal vakjes die je uit moet knippen. Daar krijg ik 50% korting mee, maar dan moet het wel bedrijfskleding zijn (zwart en wit). Mijn zwarte broek van de h&m die ik normaal altijd aan heb tijdens het werken word nogal vaal dus ik was een  nieuwe broek nodig. En ook heb ik nog een leuk blousje gekocht. Samen was dit €19,90.




















Dit waren mijn aankopen deze week!

Wat vinden jullie ervan? En kopen jullie wel eens kleding van de c&a?


5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...