zaterdag 23 maart 2013

Wishlist #1: H&M Spring/Summer


Afgelopen week kwam de nieuwe h&m catalogus door de bus. Ik ben natuurlijk meteen gaan kijken naar de nieuwe collectie. Wauw wat een mooie kledingstukken, h&m is op nummer 1 mijn favoriete winkel. Echt mijn smaak en nog betaalbaar ook! En wat nog helemaal mooi is, is dat de verzendkosten gratis zijn deze week. Ook gebruik ik altijd een code die ik via een ander blog heb gevonden. Deze code zorgt ervoor dat je €5 korting krijgt op je aankopen online. Normaal gebruik ik die altijd zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen, maar omdat dat nu sowieso niet hoeft, is het nog voordeliger!
In de collectie zijn vooral de vier 'stijlen' van deze lente & zomer terug te vinden: Army, Neon, Black&White en Pastel. Alle vier favorieten van mij, en het is al helemaal leuk om deze vier stijlen te combineren met elkaar. Ik ben nu zelf meer bezig met echte zomerkleding te kopen deze maanden omdat ik in de meivakantie naar Cuba ga met mijn gezin, omdat mijn ouders in juni 25 jaar getrouwd zijn. Dus wil ik vooral veel shorts & topjes bestellen van de h&m. Ik heb op polyvore een collage gemaakt met mijn favorieten:



H&M wishlist spring/summer



De korte broekjes vind ik allemaal  heel gaaf, en dan vooral de gestreepte en gebloemde. Die neem ik sowieso allebei, net zoals het bordeaux rode rokje en het blousje dat er boven zit. Ik moet echt complimenten geven aan de h&m, hun collectie word steeds beter. Een paar jaar terug kon ik nooit slagen bij de h&m, en dat is nu bijna niet meer het geval (:.

De code voor de €5 korting op de h&m site is trouwens: 1304


5 opmerkingen:

  1. Dat zwart witje jurkje vind ik echt super! Eigenlij k zijn alle dingen leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes, vooral de clutch is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die shorts echt ge wel dig, echt super leuk! Maar ik kan nu nog niet echt voor de zomer bestellen helaas. Wel leuk dat jij het wel doet. Ik volg je op je nieuwe blog, leuke naam trouwens!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat vond ik ook, heb ze gisteren besteld dus binnenkort komt er een shoplog online :) Waarom niet dan ? Ik doe het meer omdat ik in de meivakantie naar Cuba ga, en daar nog wat shorts voor wil hebben. dankjewel ;L x

      Verwijderen
  4. Word er meteen vrolijk van! Ugh als het weer nu eens meewerkt! Bedankt voor je post, ik volg je nu ook! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...