vrijdag 22 maart 2013

Let's bring the spring!













Hmm lente, wat een geweldige tijd vind ik dat altijd.. Niet te warm, niet te koud. Lekker zonder jas naar buiten, op het gras zitten in de pauze's in de zon, het is langer licht, de blaadjes komen weer aan de bomen, nieuwe dieren worden geboren iedereen word weer verliefd. Ik kan geen nadelen vinden aan dit geweldige seizoen! Sinds gisteren  is het dan officieel lente, wat je niet zou zeggen want het weer is er nog niet echt naar. Maar wat niet is kan nog komen, ik vertrouw er wel op!
Ook zijn er nog maar 16 weken tot aan de zomervakantie, 13 schoolweken als je de meivakantie en alle andere vrije dagen er af haalt. Om alvast te bedenken wat ik allemaal wil gaan doen deze zomer heb ik een lijstje gemaakt:
- Naar het RTL viert de zomer concert in Zwolle;
- Shoppen in Amsterdam;
- Veel foto's maken op mooie locaties;
- Pretparken bezoeken;
- Kamperen in de tuin met vriendinnen;
- Weekendje weg met een vriendin;
- Naar feesten hier in de buurt.



En zo kan ik nog wel even doorgaan, er is altijd zoveel te doen in de zomer (:
Denkend aan al die nieuwe kleding die ik nog ga kopen, dingen die ik wil ga doen, en de drie weken Italiƫ die gaan komen, maken me echt ontzettend vrolijk! De zomervakantie is echt de tijd waar ik elk jaar naar toe leef, het is de mooiste tijd van het hele jaar.
Hier wat foto's om het 'zomergevoel' alvast te geven:























So count the days untill summer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...