zaterdag 6 april 2013

DIY: Galaxy Nailart

Ik hou van de galaxyprint, niet teveel bij elkaar maar het combineren van losse items is iets waar ik van houd. Ook als nailart vind ik dit gaaf. Ik heb deze nailart al een paar keer eerder gedaan, maar ik wou hem nu even aan jullie laten zien. De foto's zijn niet super (lees: vader had camera mee), en mijn nagellak kunsten evenmin.  Ik kan het nooit erg netjes, er zit altijd een heleboel nagellak op mijn vingers. Maar oke nu genoeg gezeur, hier laat ik de galaxy nailart stap voor stap zien.
























De dingen die ik heb gebruikt zijn:


- Sponsje;
- Papiertje;
- Nagelvijl;
- Basecoat Max
- Catrice #360 Raspberry Fields Forever;
- Catrice #380 Forget-Me-Not!;
- Catrice #460 In The Bronx;
- Essence Colour & Go #80 Icy Princess;
- Essence Express Dry Drops.

Je kunt hier veel verschillende lakjes voor gebruiken, het is maar wat je zelf het mooiste vind.

Eerst vijl je je nagels mooi rond:



 Dan breng je een basecoat aan:



Vervolgens de kleur die je als onderlaag wilt gaan gebruiken, ik gebruikte hier een roze kleur voor van Catrice:




Daarna pak je een papiertje of een stuk krant. Hier drup je wat verschillende kleuren nagellak op. Ik heb gekozen voor donkerpaars, zilver en brons.



Nu 'dip' je de spons in één van de kleuren, en dat druk je op je nagels. Dit doe je voor elke kleur op dezelfde manier. Het hoeft niet netjes, alles wat er naast komt kun je er zo afhalen met een wattenstaafje en wat nagellakremover.
















En tot slot drup je wat Dry Drops van Essence op je nagels, en klaar is de Galaxy Nailart.


Wat vinden jullie van deze nailart?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...