maandag 15 april 2013

Lifestyle: Personal update

Bron: Weheartit















Vandaag even een persoonlijke update van mij.
Ik ben een uitsteller, en dat vind ik echt een vreselijke eigenschap. Genoeg lijstjes waar op staat wat ik nog allemaal wil of moet gaan doen. Maar weinig is afgevinkt helaas.
Ook wil ik veel dingen gaan veranderen, en dan op de eerste plek gezond gaan leven, een strakker buikje krijgen enzovoort. Ik heb dit wel eens een paar maand kunnen volhouden, maar echt lang hou ik het niet vol. Nu was ik vorige week maandag weer begonnen, gezond eten, geen caloriebommen tussendoor en 3 keer in de week gaan sporten. Dit hield ik de hele week vol, tot het weekend werd. En dat is echt een ramp, want in het weekend worden er nieuwe boodschappen gehaald, je zit veel thuis, dus dan gaat het mis. Vaak denk ik dan, ach dat afvallen komt nog wel, maar dan is het opeens alweer bijna zomer, de tijd waar ik het voor wil doen. Al die leuke cropped tops, super maar ik heb er de buik nu eventjes niet voor..
Zo erg is het trouwens niet misgegaan, want toen ik me vanochtend weer ging wegen, was er al wel wat af. Zul je ook zien dat ik afgelopen weekend uit eten ben gegaan en heb gebarbecued. Dat hoort gewoon bij dit seizoen, dus daar hoor je mij niet over klagen. Als ik de rest van de tijd maar een beetje let op wat ik eet en beweeg. Dat bewegen zit wel goed, mijn skeelers en hardloopschoenen zijn er niet voor niks!

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een hartstikke goed lichaam, jij hoeft je daar echt niet druk om te maken hoor! Leuke blog heb je:) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik weet het, ik vind mezelf niet dik maar mijn buik zou wel wat beter mogen zijn, alleen daar doe ik het voor. dankjewel, ik zal ook even een kijkje nemen op jouw blog! liefs x

      Verwijderen
  2. De discipline komt er nog wel! Ik kom ook vooral discipline tekort bij workouten, hihi.

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou je niet te veel wegen, dat gaat je enkel maar zot maken. Eet gewoon gezond met de occasionele cheat day, beweeg veel en resultaten zul je wel zien in de spiegel. 1 kilo (buik)spieren wegen evenveel als 1 kilo vet en daarin ziet de weegschaal geen verschil. Voor de weegschaal is één kilo = één kilo, of het nu vet of spieren zijn. In je lichaam neemt één kilo spieren veeeeel minder plaats in dan vet, veel veel minder. :) Dat is zoals een kilo veertjes en een kilo gehakt. Een kilo veertjes (vet) neemt heel veel plaats in, een kilo gehakt (spieren) niet. Haha, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! Het is maar een tip dat ik je geef. Laat je niet zot maken door de weegschaal, liefje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik snap je verhaal, dankjewel! maar het gaat mij niet om mijn gewicht. mijn enige doel is om mijn buik wat mooier te krijgen, want ik vind mezelf niet te zwaar dat is het niet.
      ik zal ook even een kijkje nemen op jouw blog!
      liefs x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...