dinsdag 16 april 2013

New boyband: The United
















Er is een nieuwe boyband, ze lijken een beetje de nieuwe One Direction. De groep heet The United, en bestaat uit 5 jongens. Ze komen alle vijf uit verschillende Europese landen: Step (Italiƫ), Mike (Engeland), Manuel (Duitsland), Gabriel (Zweden) en Teus (Nederland), en ze zijn tussen de 19 en 22 jaar.
Ik had nog nooit wat van hun gehoord, totdat ik zondag naar Life 4 you keek. Hier traden ze op en ik dacht meteen wauw, wat een leuke groep. Ze zijn nog niet erg bekend, maar zo begon One Direction ooit ook. Dus wie weet wat er zal gaan gebeuren, misschien zit ik over een paar jaar wel bij een concert van ze!

Ze hebben onlangs een nieuwe single uitgebracht: Stay young:




Wat vinden jullie van deze 'nieuwe' boyband? 



4 opmerkingen:

  1. Klinkt als een leuke groep! *voegt The United meteen toe aan het lijstj: muziek wat nog op de aankomende Ipod moet komen te staan*

    Haha.

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee leuk dat je ze ontdekt heb! Het zijn echt leuke jongens!
    Xxx TheUnitedstreetteamNL (@theunitednlteam)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd wie er nederlands is haha, super leuke groep en leuk liedje! Bedankt voor de tip :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tweede van rechts is Nederlands hihi! Graag gedaan :L
      liefs x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...