dinsdag 23 april 2013

My life in pictures #3

Hee lieve mensen!
Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, heb ik de afgelopen 2 dagen niet gepost. Ik heb even nagedacht, en ik heb geen tijd om elke dag een artikel te schrijven. Ik wil bloggen niet als een verplichting zien, maar ik wil artikels schrijven als ik zin & inspiratie heb. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ook lopen we al steeds dichter tegen de vakantie op, en dat betekent dus dat er nog heel veel moet worden gedaan voor school. Dus vandaar dat ik niet meer elke dag een artikel post, maar ongeveer 3 à 4 keer per week!
Ook deed ik eerst elke week een 'my life in pictures' artikel, maar dit ga ik veranderen na 1 of 2 keer per maand gewoon wat foto's van dingen die ik in die tijd heb gedaan. Anders worden het vaak dezelfde foto's omdat ik doordeweeks veel dezelfde dingen doen.

Nouja, genoeg verteld, nu op naar de foto's van afgelopen weken!

















De foto's staan niet in de goede volgorde trouwens.


Dit is echt genieten: muziekje aan, maskertje op, stomen en nog meer verwennerij! Het liefst zou ik dit elke week willen doen, maar daar heb ik helaas geen tijd voor. Des te fijner is het als ik het 1 keer in de maand doe!


Fijn in het zonnetje wachten tot de trein komt. Wauw wat word ik vrolijk van dit weer!















Lekker en rondje hardlopen. Ik doe het eigenlijk te weinig, maar ik wil gaan proberen 3 keer in de week te gaan. Nu het warmer word heb ik er ook veel meer zin in dan toen het nog koud was.



Ik moest een verslag maken voor economie, dit vond ik nogal lastig omdat ik nog maar een maand economie volg. Dit omdat dit vak niet in mijn profiel (C&M) zat, en ik het toch nodig was voor de opleiding die ik wil gaan doen.


Ik had weer even een nieuw geurtje nodig, mijn andere was namelijk bijna op. Dit is mini fashion, ik heb ook nog mini sexy, mini blue, mini flirt en mini pretty gehad. Ik heb vaak een geurtje uit deze serie, omdat ze erg lekker ruiken en ook spotgoedkoop zijn!

Even mijn nagels gelakt, zowel mijn handen als mijn voeten. I'm ready for summer!


Outfit of the day met mijn nieuwe broek, shirtje en All Stars.


Sinds een jaar heb ik elke maandag zangles, ik vind het superleuk om te zingen, en zo kan ik ook betere technieken leren! Dit is een schema die ik moet kennen, erg lastig maar goed.













Het pakketje met mijn nieuwe All Stars. Ik ben er echt superblij mee, en ik heb ze dan afgelopen week ook vaak gedragen! Al ben ik er wel heel zuinig op, omdat ik bang ben dat ze vies worden.















Gezellig uit eten bij de griek met mijn ouders en zus. Mmm wat was dat eten lekker zeg!


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...