vrijdag 19 april 2013

New in: White All Stars

Yes, mijn All Stars kwamen gisteren binnen! Ik had ze zaterdag besteld op www.spartoo.nl , en ze zouden ze binnen 6 werkdagen leveren. Dat was dus mooi op tijd! Ik heb normaal schoenmaat 40, maar op internet stond dat All Stars groot uitvielen, dus heb ik maat 39 besteld. En dat is maar goed ook, want ze passen perfect!





In dit artikel had ik jullie gevraagd welke kleur ik zou nemen. Ik had er nog maar eens goed over nagedacht, en ik kwam tot de conclusie dat wit het mooiste en beste zou zijn. Want ik had nog geen witte schoenen, en aangezien ik veel outfits heb waar wit bij moet, leek mij dit het handigst. Zwart leek mij ook wel mooi, maar die kan ik altijd nog kopen. Ook heb ik al 2 paar hoge All Stars in paars en panterprint, en daarom leek het mij ook het beste om een basic kleur aan te schaffen.















Ik ben er heel erg blij mee, en ik weet zeker dat ik deze schoenen heel vaak ga dragen deze lente en zomer!




5 opmerkingen:

  1. Super mooi! Witte all stars kunnen inderdaad bijna overal bij. Ik heb die van mij nu een jaar en ben er nog steeds hardstikke blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi mooizo! doe jij ze ook wel eens in de was of? want ik ben bang dat ik ze dan kapot maak, en dat vind ik nogal jammer omdat ik ze zelf heb betaald..
      liefs x

      Verwijderen
  2. Wauw ze zijn echt prachtig en erg leuk voor de zomer! Ik ga vandaag de donkergroene variant kopen, ben benieuwd of ze net zo snel worden geleverd bij mij!

    Ik volg je nu via GFC, volg je me terug?

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb je ze ook bij Spartoo besteld? die van mij waren eigenlijk €65, maar als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting!
      hihi ik volg je al een tijdje via GFC en Bloglovin!
      liefs x

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige schoenen, echt perfect voor de lente en de zomer! Ik wil echt precies dezelfde maar ik ga nog afwachten tot eind april, begin mei, denk ik. All Stars zijn echt de beste. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...