zaterdag 20 april 2013

OOTD: Pretty in Pink

Nog een weekje school overleven, en dan twee weken rust. Geen huiswerk, geen stress. Heerlijk gewoon!
Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie, maar helaas kon ik niet veel foto's maken omdat de batterij van de camera bijna leeg was. Toch wil ik deze outfit met jullie delen.















Broek: H&M | Zwart topje: Pieces | Cropped top: H&M (van vriendin) |
Riempje: Primark| Armbanden: Pink Ribbon | Horloge: ? | Bandje met drukstenen: Action |
Oorbellen: H&M | Schoenen: Converse |



































Normaal maak ik wat meer detail foto's van mijn sieraden enzo, maar dat kon dus niet omdat toen de camera uitviel. Ook is de kwaliteit niet super, maar ach, jullie kunnen in ieder geval mijn outfit zien!

Fijn weekend allemaal!



4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...