maandag 8 april 2013

Lifestyle: Music is my religion.













Zoals de titel al zegt, muziek is mijn religie. Ik leef in muziek, het is mijn adem, zonder kan ik niet leven. Dat klinkt afgezaagd maar muziek is gewoon een groot deel van mijn leven. Het kan mijn humeur echt beïnvloeden. Mijn favoriete muziekstijl is dan wel Pop. Als ik vrolijk ben luister ik graag House en up-tempo nummers. En als ik in een dipje zit luister ik weer Ballads. Of ik een bepaalde soort smaak heb? Niet echt specifiek één soort, het ligt er net aan waar ik op dat moment zin in heb. Soms ben ik een tijdje weg van Nederlandse muziek -en dat kan weer variëren van Marco Borsato tot Nederlandse rap- en dan weer (zoals nu) van de House. Ik ben ook niet echt een trouwe fan van een artiest, maar gewoon een beetje van een aantal verschillende artiesten met verschillende stijlen.

Klik op meer lezen om meer te weten te krijgen over mijn muzieksmaak >>

Ik vind een liedje pas echt goed als de tekst die word gezongen ook een betekenis heeft. Het moet mij een speciaal gevoel geven, het moet me kunnen raken. Ik houd het meest van mooie Ballads.

Mijn favoriete stijlen zijn:

  • Country: (Ilse de Lange, Alison Krauss, Lady Antebellum, Dolly Parton, Elvis Presley, LeAnn Rimes, Taylor Swift, Shania Twain, Carrie Underwood) ;
  • Soul: (Whitney Houston, Tina Turner, Adele, Alain Clark, Aretha Franklin, Alicia Keys, Joss Stone);
  • Nederpop: (Marco Borsato, Glennis Grace, Edsilia Rombley, Trijntje Oosterhuis, BLØF, Anouk, Kane);
  • House: (Afrojack, Tiësto, Avicii, David Guetta);
  • R&B: (Pink, Beyoncé, R. Kelly, Keri Hilson, Rihanna, Kelly Clarkson, Ne-Yo, Fergie, Justin Timberlake)
  • Hiphop: (Keizer, Diggy Dex, Kraantje Pappie, The Opposites, Kempi, Pitbull, Kanye West, Eminem);
  • Ook ben ik erg fan van bands als: 3 Doors Down, Maroon 5, The Script en Coldplay.
Dit is ongeveer een overzicht van wat ik mooi vind, het kan zijn dat ik wat belangrijke artiesten ben vergeten, maar nu krijgen jullie een beetje een beeld van mijn -een wat brede- muzieksmaak.

Wat is jullie favoriete muziekstijl?


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...