zondag 14 april 2013

I love printed jeans!

Vandaag wil ik met jullie mijn liefde voor geprinte broeken delen. Ik vind deze broeken echt supergaaf! Veel mensen zouden dit niet durven te dragen, maar ik wel! Ik vind ze stoer, opvallend en mooi te combineren. Verder hoeft er niet veel te worden toegevoegd aan de outfit. Ik heb er nu 5 in mijn kast, maar ik wil er zeker nog wat bij toevoegen! Als je klikt op meer lezen, kun je mijn mini collectie geprinte broeken zien.


















Als eerste de gekleurde broek met aztec print, wauw ik vind deze zo gaaf! Super leuk voor deze zomer met een neonkleurig shirtje of blousje erboven! Deze is van de H&M.













Dan de panterprint broek, ook van de H&M. Iets moeilijker te combineren, maar toch vind ik dit een mooie broek!













Als derde de galaxy broek. Supergaaf, ik krijg er ook leuke reactie's op en ik voel me er echt fijn in! En -hoe kan het ook anders- is ook deze broek van de H&M.













Dan een musthave voor dit seizoen: de bloemenbroek. Deze is van de C&A. Heel erg leuk om te combineren met pasteltinten.













Als laatste een broek die ik een keer heb ge-DIY't (?). Dit was een oude donkere spijkerbroek van de Only die ik heb gebleekt. Deze draag ik eerlijk gezegd niet zo heel vaak, maar ik vind hem wel heel mooi!













Dat waren mijn geprinte broeken!

Wat vinden jullie van geprinte broeken? Hebben jullie er zelf ook wat?


8 opmerkingen:

  1. Hele leuke broeken! Ik hou er ook wel van, ben nog opzoek naar een leuke met bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke broeken! Zelf zou ik er graag nog eentje met leuke bloemen- of aztecprint willen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Die galaxy broek heb ik toen gepast, en ik heb echt spijt dat ik m niet gekocht heb. Die aztec broek vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke broeken, vooral die met aztec print! Ik hou zelf van leggings met een print!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De galaxybroek en bloemenbroek vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik heb die met galaxy print ook. Ik draag hem heel vaak.
    Die aztec broek is echt heel gaaf. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke broeken! Ik heb er gisteren eentje gekocht met een baroque print (wit met coral print) en hij is echt gorgeous, van Zara. Jij zal hem vast ook leuk vinden denk ik, je stijl past wel wat bij die van mij. Leuke post! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...