donderdag 18 april 2013

Shoplog: H&M Order

En daar is hij dan eindelijk, mijn h&m bestelling! Zodra ik gisteren thuiskwam was het eerst wat ik deed alles passen. En wauw wat maken deze items mij blij!

















Als eerst dit mooie highwaisted bloemen short, ik vind de print zo leuk! Hij zit ook heel mooi, echt een goede aankoop. Deze is €14,95, maar omdat er een korting was van 10% op de hele collectie, was hij nu €13,45.














Ik keek nog tussen de Sale, en ik zag een mooie broek van het merk L.O.G.G. Deze was van €19,95 naar €12,- afgeprijsd. Ik wou nog graag een beige broek, en omdat hij in de Sale was, nam ik hem ook maar meteen in het roze. Ik vind ze allebei erg mooi.




Dan heb ik een jurkje besteld, waar ik echt verliefd op ben! Toen ik hem bestelde dacht ik dat hij een zalmkleur had, maar het bleek feloranje te zijn. Al helemaal super omdat neon kleuren nu helemaal in zijn. Hij staat heel mooi, en de achterkant is ook iets langer dan de voorkant. Al met al een supermooi jurkje die ik zeker weten veel ga dragen! De kleur komt niet heel goed over op de foto helaas.

En als laatste had mijn zus een spijkershortje besteld, en we doen deze zomer samen met korte broekjes dus hij is ook van mij! Hij heeft superleuke details op de zakjes die onder het broekje uitkomen.


Dit was mijn bestelling, ik ben stuk voor stuk heel blij met alle items!

Wat vinden jullie van deze items?


4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...