vrijdag 12 april 2013

Shoplog H&M en Wibra

Hee lieve mensen!
Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie. In de vorige shoplog van de H&M had ik jullie verteld dat ik nog meer dingen had besteld, maar die kwamen later binnen. Dat waren twee shortjes, maar die waren te klein dus die heb ik helaas weer terug moeten sturen. En ik had daarna weer een bestelling gedaan van 5 artikelen waar ik er maar 3 van heb genomen. Best jammer dat het niet was wat ik er van verwachtte, maar jullie kunnen het misschien wel raden: ik heb wéér een nieuwe bestelling gedaan. Deze komt in de loop van volgende week binnen. Je kunt wel zeggen dat ik H&M-verslaafd ben haha. Verder ben ik deze week ook nog naar de Wibra geweest, een winkel waar ik nooit kom, maar ik liep er toch maar even naar binnen.



















Er zaten dus 7 artikelen in mijn H&M pakketje, maar ik heb de 2 shortjes niet genomen, en nog 2 lange broeken die ik had besteld ook niet.
Wat ik wel heb gehouden zijn:

Een wit basic shirt met korte mouwen, dit is een wat wijder uitvallend model. Wat ik erg mooi vind onder een blazer. Deze was €7,94


Een paar oorbellen uit de Sale voor maar €3,-













En als laatste een mooi wijd shirtje, ook uit de Sale voor €15,-













En hier nog een detailfoto van de stof:













En bij de Wibra kocht ik nog 2 paar panty's 20 denier voor maar €1,-













Als laatste wou ik nog graag een bandana hebben, en ik zag dat ze bij de Wibra mooie hoofddoeken hadden waar ik dit mee kon maken. Deze was €0,89














Ik wens jullie een fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...