woensdag 17 april 2013

Get to know me tag.

Deze tag zie ik vaak langskomen als ik andere blogs bekijk, en het leek me leuk om hem zelf ook te doen. Aangezien mijn blog nu nog maar een klein maandje bestaat, en jullie dus nog niet zo heel veel over mij weten. Zo krijgen jullie een beter beeld van wie ik ben, en wat ik zoal doe. Dit artikel heb ik gisteravond geschreven, dus de vragen zijn beantwoord hoe ze op dat moment waren.













Geboortejaar:
1996.

Hoe lang ben je?
1.76 meter.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Shit, waarom is het nog zo vroeg en ben ik al wakker? Het was 6 uur, ik sliep die nacht pas om half 1 want ik kon niet in slaap komen. En dan werd ik ook nog zo vroeg wakker..

Waar ben je op dit moment?
Ik zit in de huiskamer op de bank met mijn laptop op schoot en een lekker muziekje op de achtergrond.

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Een op het eerste gezicht een verlegen meisje, die naarmate je haar beter kent vooral erg vrolijk kan zijn. Verder hou ik me erg bezig met kleding en alles wat daar mee te maken heeft.

Guy/girlcrush: Taylor Lautner, Ashton Kutcher.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Zomervakantie, even lekker ontspannen en geen stress.

Wat is je doel in het leven?
Mijn dromen waarmaken, en vooral dingen gaan doen die ik zelf wil.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik ben wel van plan om binnenkort te kijken naar rijlessen.

Nagellak of lippenstift?
Zeker weten nagellak, lippenstift heb ik niet zo vaak op. En nagellakpotjes heb ik genoeg, en dat is gewoon meer mijn ding.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik denk de lente, of de zomer. Ligt eraan wat voor temperatuur het is. Van wekenlang 30 graden hou ik niet zo. Doe mij maar 20 graden, niet te warm en niet te koud!

Wil je ooit gaan trouwen?
Het is wel duur, maar ik zou het wel graag willen. Het is toch een beetje een bevestiging. Tja ik weet het niet zo goed, daar hoef ik gelukkig nu nog niet aan te denken!

Ben je een healthy-freak?
Best wel, als ik eenmaal in mijn hoofd heb dat ik gezond wil gaan doen, zoek ik bijna alles wat ik ga eten op op internet. Of het gezond is ja of nee, en hoeveel calorieën erin zitten. Een paar maanden geleden vond ik dit te erg worden, dus toen ben ik gestopt.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Donkerblond met blonde highlights tot iets over mijn schouder.













Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een crème kleurige iets langere blazer.

Heb je tattoos?
Nee.

Heb je piercings?
Behalve gaatjes in mijn oren (wat niet echt piercings zijn) nee.

Draag je een bril?
Nee.

Wat is jou perfecte pizza?
Sowieso Hawaii.

Favoriete eten/drinken:
Bananenmilkshake, of eigenlijk alles wel waar banaan in zit.

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb niet echt een favoriet, maar wat ik nu gebruik is één van Bruno Banani en Beyoncé Heat. Die vind ik allebei erg lekker ruiken.

Wat is het laatste wat je kocht?
Dit.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Klaarmaken voor school.

Favoriete ijsje:
Bananenmilkshake, of softijs met chocolade spikkels.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben niet van het uitslapen, als je mij kent weetje dat ik in het weekend er altijd rond 8 uur/half 9 al uitgaan. Ik weet niet wat het is maar ik kan gewoon niet uitslapen.

Wat zijn je plannen voor dit jaar?
Overgaan naar 5 havo, maar dat komt wel goed. En gewoon dingen doen waar ik zin in heb!

Met hoeveel kussens slaap jij?
Er liggen twee hoofdkussens op mijn bed.

Ben je een ochtend of een avond persoon:
Zie een paar vragen hiervoor. Een absoluut ochtendpersoon haha.
















Ben je geordend of rommelig?
Vroeger was ik heel erg rommelig, maar sinds een paar jaar ontzettend geordend. Dit werkt voor mij ook veel beter.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Ik heb nog steeds Verliefd op Ibiza niet gezien, deze film zal ik nog graag willen zien.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Dat ik veel reizen heb mogen maken, een eigen huisje heb, samenwoon?, en mijn droombaan waargemaakt.

Wie mis je op dit moment?
Niet echt een speciaal iemand ofzo.

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk mijn haar, al is dit niet echt een lichaamsdeel, anders mijn ogen.

Ben je verlegen?
Op het eerste gezicht ja, maar zodra ik mensen beter leer kennen neemt dit wel af.

Heb je een accent?
Niet echt, tenminste niet iets wat opvalt.

Zussen/broers, hoe oud?
Een zus van 18.

Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
Doordeweeks naar school. Op maandag naar zangles, dinsdag- en donderdagavond hardlopen of skeeleren, zaterdags werken, en vrijdagavond, zaterdagavond en zondag verschilt nogal. Vaak wat doen met vriendinnen of familie. Gewoon een normaal tienerleven haha.

Ik hoop dat jullie hierdoor een beetje meer over mij te weten zijn gekomen, als je nog vragen hebt kun je ze achterlaten in een reactie!






6 opmerkingen:

  1. Super leuk, en leuke blog heb je ook! Ik denk dat ik deze tag ook ga overnemen, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk, en als ik zo lees hebben we veel gemeen haha, misschien dat ik deze tag ook nog wel eens wil doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete lichaamsdeel is ook mijn haar! En ik ben meer een lipstickmens denk ik (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Dat van healthy-freak is zó herkenbaar:D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...