zondag 7 april 2013

My life in picures #2 & Mededeling

Vandaag weer een post van hoe mijn week was. Ik maak niet zo heel veel boeiende dingen mee op een normale week maar goed, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden om te zien hoe ik mijn week beleef.

Verder wil ik even vertellen dat ik waarschijnlijk niet meer standaard elke dag wat post, maar soms wel en soms niet. Dit omdat ik misschien teveel tijd besteed aan blogs schrijven, en ik mijn school er niet onder wil laten lijden. Ik schrijf altijd wel veel artikelen in één keer maar soms heb ik de tijd er gewoon niet voor..  Ik hoop dat jullie dit begrijpen!

















Zondag 1e paasdag, was ik samen met familie. We gingen lekker eten met z'n allen.















En 's avonds ging ik samen met mijn zus, nichtje en oom een ijsje halen. We leken wel gek, het was ijskoud buiten maar we hadden gewoon zin in ijs haha.


















Maandagochtend ging ik samen met mijn zus naar mijn andere opa & oma, en 's middags ging ik lekker skeeleren.


















Dinsdagavond ging ik weer lekker koken! Ik maakte een preischotel, en hij smaakte erg lekker al zeg ik het zelf (:















Woensdag mocht ik kleding bestellen op de H&M site voor Cuba van mijn moeder. Deze week komt mijn pakketje binnen, dus er komt dan ook een shoplog!















Donderdag was het supermooi weer, en dat moest ik natuurlijk even vastleggen op een foto!















Vrijdag had ik weer kunst op school, en ik moest mijn opdracht inleveren. De opdracht was om een Piëta te maken. Dat is een beeld van Jezus die sterft in Maria's armen. Hier mocht je zelf van alles mee bedenken, en dit is mijn uiteindelijke opdracht geworden.















Ik was vrijdag vroeg vrij, en ik heb de hele middag Hollywood Heights gekeken. Wauw ik ben echt verslaafd aan dat programma!















En gisteren moest ik werken van half 10 tot 1 bij de C&A. 's Avonds had ik een verjaardag van mijn oom, tante en neefjes. 
















1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Altijd grappig om zo te zien wat iemand doet. Ik ben ook een beetje verslaafd aan hollywood heights :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...