woensdag 10 april 2013

Lifestyle: Lijstjes

Wat het ook is, ik maak overal lijstjes van. Best handig, zo vergeet ik geen dingen en zet ik voor me zelf van alles op een rij. Eerst maakte ik die altijd in mijn mobiel, maar dat werd onoverzichtelijk. Ik heb pas geleden een mooi notitieboekje gekocht, en daar schrijf ik alles nu in. Recepten, to do lists, wishlists, en nog veel meer. Hier wat voorbeelden van wat lijstjes uit mijn boekje:





















Maken jullie ook overal lijstjes van?


8 opmerkingen:

  1. Ik maak ook echt overal lijstjes van. Heel erg herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijstjes zijn altijd leuk! Heb het ook een tijdje gedaan maar heb nu heel veel notitieblaadjes in m'n phone haha.

    leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik maak ook heeel vaak lijstjes. Vooral wishlists en to-do lists.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik maak ook lijstjes, maar niet zo heel erg veel!

    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je nu via bloglovin' en GFC :)

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt leuk uit. Dat notitieboekje is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, hij is gewoon van de action haha maar hij is supermooi en goede kwaliteit!

      Verwijderen
  6. Wat leuk, ik maak soms ook lijstjes, superhandig! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...