zaterdag 13 april 2013

Fashion: Neon trend

Even een snelle post, ik heb vandaag haast geen tijd om een artikel te schrijven, en ik had er even geen een vooruit gemaakt. Maar ik heb op Polyvore even een collage gemaakt met de Neon trend. Deze trend is erg in deze zomer, en ik vind hem wel wat hebben. Lekker opvallen met kleurige items! Helemaal mooi bij de bruine huid die je straks hebt met dit mooie weer. Zelf vind ik deze trend erg leuk, en ik ben ook van plan wat meer kleding en accessoires te gaan kopen in neon-kleuren.


Neonn



Wat vinden jullie van deze trend?






1 opmerking:

  1. Ik vind het een hele leuke trend! Maar niet als alles neon is, maar bijvoorbeeld een kledingstuk eruit springt en de rest neutraal is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...