dinsdag 2 april 2013

Mini shoplog Kruidvat

Zaterdag voor ik moest werken ging ik even langs de Kruidvat, ik heb maar 3 dingetjes gekocht, maar toch wou ik ze even aan jullie laten zien. Ook heb ik een mini review gemaakt bij deze producten. De kwaliteit van de foto's is echt prut, maar dat komt omdat ik ze op mijn werk heb gemaakt met mijn mobiel.






















De Essence express dry drops. Wat een superproduct, echt ik gebruik deze al best lang. Het is een flesje met een pipet, en een vettige vloeistof. Als je je nagels hebt gelakt, druppel je iets van dit goedje op je nagels. Binnen 5 minuten zijn je nagels droog! Alleen het enige nadeel is dat het vettige goedje op je vingers gaat zitten, dit moet je er wel goed afwassen. Maar aangezien dit een superproduct is, maakt dat mij niet zoveel uit. Deze was €1,99. 



Een lipsmacker van Coca-Cola. Ik had hier al veel over gehoord, maar ik heb hem zelf nog nooit gehad. Nu zag ik hem voor €1,99 liggen, dus ik nam hem maar mee. Hij ruikt heerlijk en hij zorgt voor zachte lippen.

Als laatste een baby body lotion van het eigen merk. Mijn eigen body lotion was op, en ik moest een nieuwe. Nu had ik veel gelezen over baby producten, dat die erg fijn zijn om te gebruiken. Natuurlijk moest ook ik maar eens kijken of dit waar was. Hij ruikt heerlijk en hij maakt mijn huid heel lekker zacht. En dat voor maar €1,99.

In totaal was ik maar €5,95 kwijt, een super budgetproof shoplogje.

Wat vinden jullie van deze producten? En gebruiken jullie ze zelf ook?


2 opmerkingen:

  1. Wauw, die druppels klinken als een klein wondermiddeltje! Als ik mijn nagels heb gelakt, stoot ik daarna altijd wel ergens tegenaan, dus voor mij is dat een reden om haast nooit nagellak op te doen. Ik zal hier eens naar gaan kijken, het klinkt goed! :) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat vind ik nou ook, dat zijn ze zeker! Ik raad het je echt aan! Liefs x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...