vrijdag 5 april 2013

Shoplog: Kruidvat & Hema

Ik was juist zo blij dat het wat meer lente-weer werd, maar ik heb te vroeg gejuicht blijkt wel weer. Gisteren was het toch weer superkoud, en de zon was nergens te vinden.. Nouja ik heb gehoord dat het volgende week rond de 15 graden wil worden, dus laat ik me daar maar op verheugen!
Ik ben deze week weer even het dorp ingegaan, en ja alweer bij de kruidvat. Ik kom er bijna wekelijks, maar ik heb dingen gekocht die ik echt nodig was dus ik maak nu even een shoplog.
De foto's zijn niet super omdat het al wat donker werd, maar dat geeft hopelijk niet!
















Als eerste ging ik even de Hema in, en daar stond een rek met afgeprijsde sieraden. Ik zag deze ketting hangen en ik vond hem wel mooi, dus ik nam hem mee voor €2. Hij heeft een mooie zwart glanzende hanger,  en zoiets had ik nog niet. Het is een lange ketting die net boven mijn navel valt.













Toen ben ik nog bij de Kruidvat geweest, want mijn Andrélon Perfecte Krul Control Crème was op. Het klinkt heel duur maar nu was er een aanbieding 2 voor €3,45. En aangezien mij het wel handig leek er alvast 1 op vooraad te hebben, nam ik het mee. Deze crème gebruik ik altijd als ik uit de douche kom in mijn natte haar. Het zorgt ervoor dat mijn krullen mooi in model blijven, en ze wat minder pluizen. Ik gebruik dit product al een paar jaar, en het bevalt me goed dus ik blijf het steeds weer halen.













Ook was mijn conditioner op. Ik gebruik altijd een van het eigen merk, en dan de lijn Fruity Botanicals. Deze lijn heeft verschillende shampoos en conditioners zoals Frizz Ease of Great Volume, die ik nu heb gekocht. De lijn is nu blijvend afgeprijsd van €1,99 naar €1,49. Hij ruikt heerlijk en ik vind hem heel fijn, mijn haar word er lekker zacht van.













Mijn handcrème was ook bijna op, en ik zag toevallig dat er 40% korting was op alle handproducten van Vaseline. Ik heb de variant die ook zorgt voor sterke nagels, en aangezien mijn nagels snel splijten en afbreken is dit een ideale handcrème. Het is een tube van 75 ml, erg makkelijk om mee te nemen naar school of in mijn handtas. Ik had hem al eerder en hij is lekker zacht voor mijn handen en ruikt ook nog eens lekker. Hij was eerst €2,53 en met de 40% korting was hij nu €1,52.













Ik heb elke dag oogpotlood op de onderste waterlijn, en ik gebruikte een kohlpotlood van de Etos, maar ik vond hem niet fijn werken. Hij geeft snel af en om nou elke keer mijn punt te gaan slijpen is ook niet erg handig. En omdat hij te klein werd, heb ik nu een nieuw potlood gekocht. Hij is van Essence en heet Longlasting eye pencil in #01 Black fever. Het is een draai potlood, wat ontzettend handig is, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken als ik geen puntenslijper mee heb of dat er scherpe puntjes zitten aan het potlood. Deze was €1,59.













En als laatste zag ik bij het schap van Essence nog iets liggen wat mij wel handig leek. Ik heb erg last van droge nagelriemen en velletjes rond mijn nagels. Ik vind dit niet zo mooi dus toen ik dit product zag liggen wou ik het graag uitproberen. Het heet nail & cuticle butter stick van de lijn studio nail. Het is een zachte stick die je ook uit kunt draaien, wat erg handig is. Dit moet je op je nagels en nagelriemen smeren en zachtjes inmasseren. Ik heb het nog niet uitgetest, maar dat ga ik binnenkort doen! Deze stick was €1,99.













Dit waren al mijn aankopen deze week, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!


3 opmerkingen:

  1. Ik heb net nieuwe shampoo gekocht van OZ. Het heet OZ botanics Major Moisture. Ik hoop dat het goed is, maar ik kon nergens reviews online vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Korting biedt op dergelijke dagelijks gebruik items is niet alleen een goede marketing tactiek, maar ook een waarderend stap genomen door handelaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...